"Ақмола облысы Білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімінің Львов ауылының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі»
 Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Львовское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

әлеуметтік желілер

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ашық интеграциялан- кәсіп тақырыпқа: "көкөністер"

28.11.2019

Технологиялық картасы.

Тындырымды оқу қызметтің технологиялық картасы разновозрастной топта

Образовательные облыстаркоммуникация ОУД шығармашылығының

сөздің дамуыныңЛепка .Аппликация

көкөністер

мақсатайқында- тамаша туралы көкөністерде тақырыпОписательного әңгімеле- кел- ша жоспарға.

Кеңейт- және активизировать сөздік ша тақырыпқа.

Жетілдір- сөздің грамматический сабын.

 

Фонематикалық қабылдауды дамыту. Байланысты сөйлеуді, көрермен назарын, ойлауды, сөйлеуді қозғалыспен үйлестіруді дамыту.

     Бұрыштарын дөңгелектей отырып, шеңберді квадратдан кесу тәсілдерін үйретуді жалғастыру.Түрлі-түсті қағазды көкөністердің силуэтіне желімдеу кезінде желім мен салфетканы ұқыпты қолдана білуді дамыту. Ұқыптылық пен дербестікке тәрбиелеу.

Алдын ала жұмыс: көкөністер мен жемістердің муляждарын қарастыру, оларды тексеру, жұмбақтар жасау, "сезіне біл", "Вершки – корешки.

            Жабдықтар мен материалдар: мнемотаблица муляжы және көкөніс суреттері. желім, қайшы, көкөніс силуэті, түрлі-түсті қағаз.

            Балингвальды компонент: көкөністер, қияр-қияр, пияз-пияз, қызанақ-қызанақ.

Қызмет кезеңдері

Басқару әрекеттері

педагог

                  Қызметі

балалар

Мотивациялық-ынталандыру

Педагог балаларды қарсы алып, шеңберге тұруды ұсынады

Ертеңгіліктер "барлық балалар шеңберге жиналды..»

Тосынсый сәт: иесі (тәрбиешінің карзинкасы бар келуі)

Карзинкада не екенін сұрайды? Себеттен заттарды алуды және айтып беруді ұсынады: бұл не?

Билингвалды компонент:

 көкөніс-көкөністер, кияр-қияр, пияз-пияз, қызанақ-қызанақ.

. Ойын: "Не болды?»

Тәрбиеші: - мен үстелге 4 көкөніс салдым. Оларға қарап, есте сақтаңыз. Қазір сіз көзді жабасыз, мен бір өлтіремін, ал сіз қандай көкөніс болмағанын айтасыз.

Қызығушылық танытуда. Бір пән бойынша алынады және ол туралы схема бойынша айтады: Бұл не? қандай формалар? қандай түсті? қандай беті? дәмі қандай? бұл көкөніс немесе жеміс? Заттарды сипаттау кезінде қазақ тіліндегі сөздер қолданылады:

 

Ұйымдастыру-іздеу

Балаларды көкөністердің не үшін екенін ойлауды сұрайды.

Биленіп жаңылтпаштар: Көкөністер тащи болады щи.

Сөздік жұмыс: корешок, уборка урожая, сочное, наливное.

 

Сипаттама әңгіме құруды ұсынады.(посхеме)

        

 

 

Сипаттамасы: C:\Users\Пользователь\Downloads\Новая бума\3608.jpg

 

 

 

 

 


Сөздік жұмыс "Большой и маленький»:

- Балалар, көкөністер бізде қандай? (үлкен және кішкентай). Бізде үлкен қияр мен кішкентай қияр бар, бізде әлі де бар…

(педагог балаға доп лақтырып, картоп оған жауап береді - картоп.)

 

"Көкөністер" музыкалық-ырғақтық жаттығу»

 

Педагог балаларға көкөністерді ерекше әдіспен бояуды ұсынады.

Балалардың өзіндік қызметі.

Алаңшаларды қалай жасауға болатынын еске салады

Көкөністердің силуэтіне дайындамаларды қалай жапсыру керек екенін көрсетеді

Балалармен желіммен жұмыс істеу ережесін қайталайды

Желімдеу керек екенін түсіндіреді.

Жұмысқа кірісуді ұсынады

Көмектеседі, кеңес береді

 

 

 

 

 

 

 

Біз қырыққабат кесеміз, кесеміз»

- Бізде қырыққабат, үлкен қырыққабат бар.  Біз қырыққабат кесеміз, кесеміз, 
Біз қырыққабат тұз, тұз, үш, үш, 

Біз қырыққабат, үнем. )

 

Жұмысты қарастыруды ұсынады

 

Адам үшін көкөністің маңызы туралы айтады.

Жаңғақ қайталайды.

Қайталау: түбіршек, жинау

Өнім, шырынды, құймақ.

Ұнайтынды таңдайды

көкөніс құрайды

Ол туралы сипаттама:

- сыртқы түрі;

- қандай сезіммен;

- дәмдік сапасы;

- оны қалай жейді және онымен не дайындауға болады

 

Картоп-картоп.

Қырыққабат-қырыққабат.

Қызанақ-қызанақ.

Пияз-сәуле.

Сарымсақ-сарымсақ.

Сәбіз-сәбіз.

Қызылша-қызылша.

 

Музыкалық сүйемелдеумен балалар қозғалыстарды орындайды.

 

Кіші топ балалары қағаздың үзілуін пияздың сұлбасына желімдейді, орта топ балалары түрлі-түсті қағаз жолақтарынан квадратиканы кеседі, ал ересек топ балалары тәрбиешінің көрсетуі бойынша өз бетімен үйірмелерді кесіп, қызанақ сұлбасына желімдейді.

Дөңгелек заттарды қалай кесу керек

 

 

Желіммен және қайшымен жұмыс істеу ережесін қайталайды.

 

Практикалық жұмысқа кіріседі

 

Тінту жүргізеді

(Қырыққабат өлшемін бейнелейміз)
Алақанның қабырғасымен столға отыру)
(Тұз ретінде көрсету)

(Бір-бірін сүрту)
(Қырыққабат қалай көрсету

Мәз табыстарына

 

 

 

Рефлекторлы-корригирующий

Проблемалық жағдайдың қойылымы: бүгін көптеген қызықты болды, Мен не істеп жатқанын ұмытып қалдым. Бұл ұнады.

Өтінішке жауап беріледі

Педагог: тақырып туралы айтады

Әңгімелер; қадамды еске алады

қызмет барысы

Ұнаған сәттер туралы айтады.

Күтілетін нәтиже.

Ойнатады: сипаттама әңгіме.

Түсінеді: көкөністердің айырмашылығы .

       Қолданады: схема бойынша заттарды сипаттай білу, әңгіме ұстау. дөңгелек пішінді алу үшін квадраттардағы бұрыштарды қиып алу білігі ұсақ элементтерді орналастыру және жапсыру білігі,

Өзін-өзі талдау.


"Көкөністер" тақырыбында сөйлеу мен аппликацияны дамыту бойынша әртүрлі жастағы топта тікелей білім беру қызметі»


ОУД процесінде келесі міндеттер шешілді:


Көкөніс туралы түсінікті нақтылау. Жоспар бойынша сипаттама әңгіме құру.

Тақырып бойынша сөздікті кеңейту және белсендіру.

Сөйлеудің грамматикалық құрылымын жетілдіру.

Фонематикалық қабылдауды дамыту. Байланысты сөйлеуді, көрермен назарын, ойлауды, сөйлеуді қозғалыспен үйлестіруді дамыту.

     Бұрыштарын дөңгелектей отырып, шеңберді квадратдан кесу тәсілдерін үйретуді жалғастыру.Түрлі-түсті қағазды көкөністердің силуэтіне желімдеу кезінде желім мен салфетканы ұқыпты қолдана білуді дамыту. Ұқыптылық пен дербестікке тәрбиелеу.

        АЕҚ жүргізу кезінде негізгі дидактикалық принциптерді (ұсынылған материалдың қол жетімділігі, көрнекілігі) сақтауға үлкен мән берілді.

     Кіріспе бөлім ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін ұйымдастыруға қатысулары көзделді; - балалардың назар аудару алдағы қызметін ынталандыру мүдде оған құру, эмоциялық жай-күйіне, орнатуды алдағы қызметін түсіндіру. Алдағы қызметке қатысуға уәждемені арттыру үшін тәрбиешінің киім киген киіміне келуі тосын сәт болды.

ОУД негізгі бөліміне "көкөністер"музыкалық-ырғақтық жаттығу енгізілді. Музыкалық сүйемелдеумен балалар қозғалыстарды орындады.

     Сабақтың ортасында күш салу және жұмысқа қабілеттілікті арттыру, көкөністер мен жемістер туралы білімдерін бекіту мақсатында доппен ойындар, дене шынықтыру жаттығулары өткізілді.

Барлық кезеңдер өзара байланысты және өзара шарттастырылған, АЕҚ-ның берілген тақырыбы мен мақсаттарына бағынады.

     Балалардың іс-әрекетін талдай отырып, олар танымдық белсенділік танытып, қызметті белсендіру тәсілдеріне эмоционалды жауап беріп, бар білімдерін, іскерліктерін, дағдыларын пайдаланғанын атап өткім келеді. Олар мүдделі, мұқият, ұйымдастырылған.

     Менің ойымша, сабақ нәтижелі болды. Таңдалған әдістер балалардың қойылған міндеттерге жету үшін ұйымдасуын ынталандыруды қамтамасыз етті, алған білімдерін жинақтап, бекітуге көмектесті.

       Балалардың айтуынша, өткізілген қызметтен кейін оның нәтижелі өткені және балаларға ұнады.  Қойылған мақсатқа қол жеткізілді, міндеттер орындалды.

Просмотров: 315


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст