Махаббатқа толы жүрек " мәнерлеп оқу сайысы»
Өзін-Өзі Тану "Онкүндігі:
махаббат пен шығармашылық педагогикасы»
(6-9 сыныптар)
Мақсаты:
- балалардың шығармашылық қабілеттерін, өлеңдерді мәнерлеп оқу қабілетін дамытуға ықпал ету;
- балалар арасындағы достық қарым-қатынастарды дамытуға және ұжымды біріктіруге ықпал ету;
- поэзияға деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу, жеке мәдениетті қалыптастыру, әдеби шығармаларды тыңдау мен оқудың эстетикалық тәжірибесін жинақтау.
Іс-шара барысы:
1 ведас: жоғарыдан берілген көптеген таланттардың арасында,
Түсіну, байқау және есту қабілеті.
Сіз өзіңіздің талантыңызды ешкіммен салыстыруға болмайды,
Балалармен қазақстандық нәзік сүйікті.
2 ведас: сіз аспандағы күн сияқты-жарқын, сенімді,
Біздің әрқайсымыз үшін сәуле бар.
Тілегіміз келеді біз барлық мүмкіндігіміз бар,
Сіздің күлімсіреуіңізді бірнеше рет көру үшін.
1 ведас: Қайырлы күн, құрметті ұстаздар, оқушылар және, әрине, біздің оқырмандар байқауының қатысушылары! 12 ақпан-"Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының авторы Сара Алпысқызы Назарбаеваның туған күні. Осы оқиғаға байланысты "өзін-өзі тану: махаббат пен шығармашылық педагогикасы" онкүндігі аясында "махаббатқа толы жүрек" мәнерлеп оқу сайысы ашық деп санаймыз.
2 ведас: жадта қанша атау пайда болады!
Есенин, Пушкин, Блок және Фет,
Ахматова, Барто, Твардовский…
Сіз жарқын және тартымды болуыңыз керек.
1 ведас: білу керек, сөзбен жағу керек,
Жан дүниесін емдеп жазуға деген сөздермен ауыстырылсын.
Саған ба, бұл білу мүмкін емес,
Біздің қасымызда тұратын ақын?
2 ведас: және бұл атауларға қанша керемет жолдар қол қойылды! Олар бұл күндерді қайдан алды және біздің жанымызда із қалдырып, қайда барады? Бұл үлкен құпия, бірақ оны ешкім шешкісі келмейді - кейбіреулер өлең жазғысы келеді, ал басқалары оларды оқып, олардың сезімдеріне жауап тапқысы келеді.
1 ведас: әлемдік поэзия адамдарға дұрыс сөздерді уақытында тауып, айтқан адамдардың есімдерін мұқият сақтайды-кейде көңілді және мейірімді, кейде ащы немесе ирониялық - және олар оған сенгісі келетінін айтты. Ақындар әрқашан уақыттың тірі куәгерлері. Біз, 21 ғасырдың адамдары, біздің турбулентті, шиеленісті және талапшыл өмірімізде ақынға өзінің ішкі сезімдерін ашқан кезде сенгіміз келеді…
2 ведас: "махаббатқа толы жүрек" байқауының бірінші бетін ашпас бұрын, қазылар алқасының мүшелерін қарсы аламыз:
1 ведас: енді махаббат, мейірімділік, бейбітшілік және достық туралы өлеңдерді мәнерлеп оқыған оқырмандарымызға сәлем берейік. Байқау қорытындысы бойынша, біздің құрметті қазылар алқасы кіші және орта буында жеңімпазды таңдайды.
2 ведас: біз сайысымыздың екінші бетін ашамыз- " бар, досым, әрқашан жақсылық жолымен жүр»
1 ведас: енді мен залдан орындықтың артына жүректері бар балалар мен ересектерді сахнаға шығаруды сұраймын. Сіздер үшін біз махаббат пен жақсылық туралы Шығармашылық викторина дайындадық (викторина өткізіледі. Барлық қатысушылар қатарға тұрады. Жүргізуші жұмбақтар, мақал-мәтелдер жасайды. Кім болжаса, алға қадам жасайды. Викторина соңында кім алда болды, жеңімпаз).
Тіпті жылы сөзден мұз блогы ериді ...(рахмет)
Қаласын старый пень кезде оларды естіп (добрый день)
Сізді мазақ еткенде, сіз айтасыз (кешіріңіз, өтінемін)
Егер досыңыз қиыншылыққа тап болса (оған көмектесіңіз)
Дауларды сөзбен шешіңіз (жұдырықпен емес)
Киім адамды боямайды, бірақ оны (жақсы істер)
Өмір дана (игі істер үшін)
Жақсылық үшін (жақсы төлейді)
Любовная карточкалық түсі – бұл... Қандай? (Құрттар.)
Ғашықтар алмасатын Валентин карталары қандай формада болады? (Жүрек пішіні.)
Неміс тілінде-их либе Дих, испан тілінде-тэ амо, француз тілінде – ТЭ там, украин тілінде – Мен тэбе кохаю. Бұл орыс тілінде қалай болады? ("Мен сені сүйемін".)
"Махаббатпен"қандай көкөніс рифмалары бар? (Сәбіз-махаббат.)
Кім ертегі Андерсен ғашық болып, тұрақты оловянный солдатик? (Қағаз балерина.)
"Алеша Попович және Тугарин Змей" мультфильмінің басты кейіпкерінің сүйіктісі қалай аталды? (Любава.)
"Алтын кілт" ертегісінен сүйікті Пьероны атаңыз? (Мальвина.)
2 ведас: "әрқашан дос бол, барлық жерде дос бол" үшінші номинациясының қатысушылары үшін уақыт келді. Ал қазір туындауда қорытындылау. О, және қазір қазылар алқасының мүшелеріне қиын болады. Өйткені, әрқайсыңыз өте тырыстық. Бірақ-байқау бар. Байқауда әрқашан жеңімпаз болады.
1 ведас: "мен кітабымды жабамын...
Үшін страницею бетті
Абайлаңыз, мен айналып өтемін
Мен не көремін: сандар қатарынан
Олар маған бір нәрсе туралы айтады.
2 ведас: олар бұл туралы айтады,
Кім керемет оқырман болды.
Мен мұнда қазылар алқасын сұраймын…
Ойланыңыз, таңдаңыз, қараңыз
Және әр бетке
Жеңімпазды жетелеңіз.
Сөз қазылар алқасына беріледі. Грамоталармен марапаттау.
Соңында "қатысу үшін тәтті сыйлық".