Мақсаты білім беру қызметін Қалыптастыру, балалардың коммуникативті қабілетін пайдалана отырып, театрландырылған қызметі.
Міндеттері: оқыту: кейіпкерлердің қылықтарын және туындының оқиғасын дұрыс бағалауға, оларды адамдардың мінез-құлқымен сәйкестендіруге, себеп-салдарлық байланыстарды дұрыс орнатуға, шығарманың идеялық мазмұнын түсінуге үйрету; мақал-мәтелдердің мағынасын түсіну, оларды әртүрлі өмірлік жағдайларда қолдану.
Дамытушылар: есте сақтау, назар аудару, ойын қиялын дамыту. Қимылдарды үйлестірумен; сөйлеу мәнерлілігі мен қарқынымен, дауыс күшімен жұмыс істеу. "Жабайы жануарлар" тақырыбы бойынша сөздік бекіту; сөйлеудің диалогтік формасын дамыту.
Тәрбие: өзара көмек көрсетуге ұмтылысты тәрбиелеу; шыдамдылық, шыдамдылық, оң-тұлғалық қасиеттерді ертегі кейіпкерлерінің мінез-құлық эталондарын меңгеру есебінен.
Интеграцияланатын білім беру салалары – "таным", "Социум", "көркем әдебиетті оқу"," Денсаулық", " Музыка»
Басым білім беру саласы – " Коммуникация»
Сахнада оң жақта "Теремок" тұр»
Әже-әңгімеші: тәрбиеші Анна Тимофеевна
Балалар, шуламаңыз,
Біздің ертегі қорқынышты емес.
Ертегі көптен бері келді,
Ол өте балалар күтеді!
Сен, ертегі, қай жерде,
Бізге, балаларға көрсетейік!
Ертегіні тыңдайтын адам,
Құлағын дайындайды!
(Музыка естіледі)
Стоит в поле Теремок
Ол төмен де, жоғары де.
Терезелер де бар, есік де бар.
Орман аңына кір.
Бұл ұнайды, тірі.
Иә, достарыңды шақырады!
Орман үстінде, дала үстінде
Күн ерте тұрды.
Осветило Теремок, естіледі біреудің голосок.
Үшін қалқамен: "Ква-ква-ква". (Музыкалық сүйемелдеумен "лягушки-квакушки" пайда болады).
Лягушка-квакушка (Юлиана)
"Сәлем, сәлем, Теремок!
Сен төмен де, жоғары де.
Өріс таза, сен қайда оқуға болады,
Сенің иесі кім? Үнсіз…
Қасына келіп, айтатынмын саған жақынырақ, постучу…
Мен оған ешкімді көрмеймін.
Ах, қандай сұлулық,
Мен өзімді таптым!
Боламын Теремочке өмір сүру,
Буду жить және тужить!
Әже-әңгіме : (тәрбиеші Анна Тимофеевна)
Теремочкада Бақа өмір сүрді.
Жақсы ол өмір сүреді,
Пеште пирогтар пеш.
Таңертең асылған
Қошқардың қонақтарына пісірілді.
Тише, тише шуламаңыз
Тінтуірдің тәтесі қорқыныш емес.
Тышқан еденге жүгірді,
Теремді көрдім.
(музыкалық сүйемелдеумен "мышака-норушка" пайда болады).
Мышка-норушка: (Милана)
"Пи-пи-пи".
Сәлем, сәлем, Теремок!
Сен төмен де, жоғары де
Таза далада сен тұрасың.
Сенің иесі кім? Үнсіз…
Қасына келіп, айтатынмын саған жақынырақ, постучу…
Мен кімді көремін!(Теремочка үшін
лягушка-квакушка шығады).
Бақа: (Юлиана)
Сәлем, Мышка-норушка,
Мен-лягушка-квакушка.
Тышқан: (Милана)
О, лягушечка, қыз.
Ароматны сенің тоқаштың.
Сіз Теремокқа кіре аласыз,
Погостить корректор, күні?
Бақа: (Юлиана)
Кел, достарыма қуаныштымын.
Біз бірге өмір сүреміз,
Біз өмір сүреміз және қалжыңдамаймыз!
Әже-әңгіме
Міне, көңілді қыздар:
Тышқан тәтесі, иә Бақа.
Теремокқа ұнамайды.
Тәтті шаймен құймақ жейді.
Ал халық айтады:
"Доброму қонаққа иесі қуаныштымын".
Бұл уақытта өріс арқылы
Қоян сұр жүгірді
Теремді көрдім.
Жасырылуды, жасыруды қалайды.
Ол, трусишка, барлық қорқады.
("қоян" пайда болады).
Зайчик: (Виктория)
Сәлем, сәлем, Теремок!
Сен төмен де, жоғары де.
Терезелер де бар, есік де бар,
Мен енді жасырамын.
Қасына келіп, айтатынмын, оған жақынырақ. Постучу…
Мен кімді көремін! (Теремкадан лягушка мен тышқан шығады).
Бақа: (Юлиана)
Қош келдіңіз, қоян-трусишка.
Мен-лягушка-квакушка.
Тышқан: (Милана)
Мен-Мышка-норушка.
Зайчик: (Виктория)
Мен секірдім,
Теремді көрдім.
Суға рұқсат етіңіз.
Мен сізге су ішемін.
Тышқан: (Милана)
Достарымызға қуаныштымыз.
Біз бірге өмір сүреміз,
Біз өмір сүреміз және қалжыңдамаймыз!
Әже-әңгіме
Бұл теремочке өмір сүре бастады
Қайғы - қасірет, қуаныш бөлу.
Иә, біз тығыз көріп отырғанымыздай, ренжіп емес.
Бақа-квакушка бәліш печет,
Мышка-норушка еден сыпырғыш,
Өзеннен қоян су алады.
Көңілді аңдар теремочкада өмір сүреді
Іс пен ән шырқады.
Пых-фыр-фыр иә пых-фу-фу
Біздің Орманда кім шулайды?
(Музыкалық сүйемелдеумен "кірпі" пайда болады).
Кірпі: (Диана)
Сәлем, сәлем, Теремок!
Сен төмен де, жоғары де.
Терезелер де бар, есік де бар,
Мен енді жасырамын.
Қасына келіп, айтатынмын, оған жақынырақ. Постучу…
Мен кімді көремін!
Бақа: (Юлиана)
Сәлем, басы мен аяғы жоқ кірпі
Мен-лягушка-квакушка.
Тышқан: (Милана)
Мен-Мышка-норушка.
Кірпі: (Диана)
Мен орманда серуендеп, саңырауқұлақтар жинадым
Рұқсат етіңіз, мұнда жалғыз тұру боламын терем сторожить
Зайчик: (Виктория)
Достарымызға қуаныштымыз.
Біз бірге өмір сүреміз,
Біз өмір сүреміз және қалжыңдамаймыз!
Әже-әңгіме
Теремкада кең болды
Барлық достарға орын жеткілікті.
Бақа-квакушка бәліш печет,
Мышка-норушка еден сыпырғыш,
Өзеннен қоян Су алып кетті,
Кірпі теремок күзет
Бұталар бойынша, ормандар бойынша
Қызыл түлкі бар
Күзен іздейді, бір жерде
Приютиться, демалуға
(Музыка астында "Түлкі" пайда болады).
Түлкі: (Дария)
Сәлем, сәлем, Теремок
Сен төмен де, жоғары де.
Жолда оқ атты,
Үйде табу жақсы.
Қасына келіп, айтатынмын, оған жақынырақ. Постучу…
Мен кімді көремін!
(Теремка үшін лягушка, тышқан, қоян шығады).
Бақа: (Юлианна)
Сәлем, Түлкі-апа.
Мен-лягушка-квакушка.
Тышқан: (Милана)
Мен-Мышка-норушка.
Зайчик: (Виктория)
Мен-қоян-трусишка.
Кірпі: (Диана)
Мен-басы мен аяғы жоқ кірпі.
Түлкі: (Дария)
Алаң арқылы мен жүгірді
Теремок атып кетті.
Сіздермен өмір сүруге рұқсат етіңіз,
Мен сізге пеш жағамын.
Кірпі: (Диана)
Достарымызға қуаныштымыз.
Бірге тату-тәтті өмір сүреміз,
Біз өмір сүреміз және қалжыңдамаймыз!
Әже-әңгіме
Теремкада кең болды
Барлық достарға орын жеткілікті.
Бақа-квакушка бәліш печет,
Мышка-норушка еден сыпырғыш,
Өзеннен қоян Су алып кетті,
Ал түлкі пешті жағу.
Қалай делінген пословице: "достарыңызбен және істі қазақстандық өнімді".
Ормандағы сұр қасқыр
Үй өзі де іздейді.
Жаңбыр астында ол бүкіл промок.
Eh, Теремок табу еді.
Күн бұлтқа байланысты шықты.
Погляди-ка қасқыр жақсырақ.
Өрісте көресің бе?
Бұл Теремок жарқырайды.
(Музыкалық сүйемелдеумен "қасқыр" пайда болады).
Қасқыр: (Самир)
Сәлем, сәлем, Теремок.
Құбырдан түтін шығады.
Онда пеш бар, бірақ есік бар.
Мен қазір қыза аламын.
Қасына келіп, айтатынмын, оған жақынырақ. Постучу…
Мен кімді көремін!
(Өйткені Теремка шығады
Бақа, тышқан, қоян, түлкі)
Бақа: (Юлиана)
Сәлем, Қасқыр, сұр бөшке.
Мен-лягушка-квакушка.
Тышқан: (Милана)
Мен-Мышка-норушка.
Зайчик: (Виктория)
Мен-қоян-трусишка.
Кірпі: (Диана)
Мен-басы мен аяғы жоқ кірпі.
Түлкі: (Дария)
Мен-түлкі-қарындасым.
Қасқыр: (Самир)
Жаңбыр астында ұзақ уақыт жүгірді,
Барлық суықтан дірілдеді.
Сіздермен өмір сүруге рұқсат етіңіз,
Мен сізге ағаш кесемін.
Лиса (Дария)
Достарымызға қуаныштымыз.
Бірге тату-тәтті өмір сүреміз,
Біз өмір сүреміз және қалжыңдамаймыз!
Әже-әңгіме
Теремокқа Көңілді аңдар өмір сүреді.
Іс пен ән айтады.
Бақа-квакушка бәліш печет,
Мышка-норушка еден сыпырғыш,
Өзеннен қоян су алады,
Түлкі пеші топит,
Қасқыр ағаш кесу.
Аңдар тату, шебер еңбек етеді.
Халықта айтылғандай: "істі жасады, батыл жүр".
Бұл шу үшін!
Орманға аю барады
Бұталар кеспе жылжытады.
Өрісте теремок көреді.
Пирожок ұнайды.
(Пермадан музыкалық сүйемелдеумен " аю " пайда болады).
Аю: (Вадим)
Сәлем, сәлем, Теремок.
Сен төмен де, жоғары де.
Мен оттарға барамын,
Дәмді пирожка!
Қасына келіп, айтатынмын, оған жақынырақ.
Постучу…
Мен кімді көремін!
(Өйткені Теремка шығады
\Бақа, тышқан, қоян,
түлкі, қасқыр).
Бақа: (Юлиана)
Сәлем, Қасқыр, сұр бөшке.
Мен-лягушка-квакушка.
Тышқан: (Милана)
Мен-Мышка-норушка.
Зайчик: (Виктория)
Мен-қоян-трусишка.
Кірпі: (Диана)
Мен-басы мен аяғы жоқ кірпі.
Түлкі: (Дария)
Мен-түлкі-қарындасым.
Қасқыр: (Самир)
Мен-қасқыр сұр бөшке
Аю: (Вадим)
Орманмен жүрді, елікті
Обколол в малине аяғы.
Шай, шай хош иісі
Пирогам әрдайым қуаныштымын.
Тарқатыңыз, жіберіп алыңыз,
Табалдырықта, не тұрасыз?
Әже-әңгіме
О, және ол іс жасады.
Рұқсат сұрады.
Косолапый да Теремок пайдалы, балалар.
Теремочек қатты,
Заскрипел бүкіл құлап. (Аю "Теремок" аударады).
Аюды айту керек:
"Күш бар, ақыл қажет емес".
Аңдар жылайды, олар,
Қиғаш ұрысады.
Қасқыр: (Самир)
Сіз Миша не істеді?
Теремок бұзылды!
Түлкі: (Дария)
Теремокпен бірге өмір сүрді
Қайғы, қуаныш бөліскен!
Аю: (Вадим)
Сіз, достар, мені кешіресіз!
Мен кінәлі, кешіріңіз!
Міне, братцы горевать.
Күші жойылды некуда жібереміз.
Мен үлкен және саумын
Көмек, Теремок
жаңа салу.
(Ертегінің тату
"Теремок" көтереді»)
Әже-әңгіме
Тату-тәтті қазақстандық өнімді жұмыс
Өйткені бәрі бір қамқорлық:
Барлықтарыңызға орын беру керек
Жаңа үйде өмір сүретін болады!
Әже-сөз
Біз сіздерге ертегі айтып бердік.
Барлығы қалай көрсетті.
Сказка – ложь, да в ней тұспал
Жақсы ұлдар мен қыздарға сабақ.
Күні мектебіміздің шағын орталығында 19 қарашада 2019ж-шара театрланған "Теремок»
Мақсаты: балалардың коммуникативтік қабілеттерін қалыптастыру.
"Теремок" ертегісінің деректемелері мен декорациялары: үй, пеш, Ас мәзірі бар үстел.
Жасы-үлкен топ
Ұзақтығы-30 минут
Өтетін орны-шағын орталық тобы
Өткізу түрі-театралдық қойылым
Театр қойылымына дайындық жұмысы. Дайындық жұмыстары 11 қарашадан басталды. Алдымен мен ертегі бойынша сценарий құрастырдым,кейіпкерлер таңдап, ата-аналарға үйреніп алған рөлдерге сәйкес сөздер берілді. Сонымен қатар деректемелер, декорациялар дайындалды және орнатылды. Қатысушылар дайындықтар өткізді. Кіші топ балаларымен спектакль кезіндегі тәртіп ережелері туралы әңгіме жүргізілді.
Іс-шараның өзіндік талдауы.
Қойылымға сынып жетекшілері бар 0,1,3,4 сынып оқушылары шақырылды. Балалар тәртіпті бұзбай ертегі көрді. Эмоциялық мұғалімдерінің әрекет еткендерін арналған ұнатқан фильмдердің кейіпкерлері. Безендіру, декорациялар, деректемелер тиісінше таңдалып, қажетті көңіл-күйді жасауға көмектесті. Әңгімеші ертегіні көруге қажетті көңіл-күй жасай алды. Мақал-мәтелдерге баса назар аударды. Өз қызметін және барлық қатысушылардың қызметін бағалай отырып, осы іс-шараға қойылған мақсаттар іске асырылды деп айтқым келеді.
Тәрбиеші мен балалардың театрландырылған көріністегі жұмыспен қамтылуы.
Ертегісі: тәрбиеші Анна Тимофеевна Дмитриева
Лягушка: Жадько Юлиана Тышқан: Бедарева Милана
Қоян: Жадько Виктория Ежик: Байдулина Диана
Қасқыр: Бахаддинов Самир аю: Каташев Вадимти: театрланған іс-әрекетті қолдана отырып, балалардың коммуникативтік қабілеттерін қалыптастыру.
Міндеттері: оқыту: кейіпкерлердің қылықтарын және туындының оқиғасын дұрыс бағалауға, оларды адамдардың мінез-құлқымен сәйкестендіруге, себеп-салдарлық байланыстарды дұрыс орнатуға, шығарманың идеялық мазмұнын түсінуге үйрету; мақал-мәтелдердің мағынасын түсіну, оларды әртүрлі өмірлік жағдайларда қолдану.
Дамытушылар: есте сақтау, назар аудару, ойын қиялын дамыту. Қимылдарды үйлестірумен; сөйлеу мәнерлілігі мен қарқынымен, дауыс күшімен жұмыс істеу. "Жабайы жануарлар" тақырыбы бойынша сөздік бекіту; сөйлеудің диалогтік формасын дамыту.
Тәрбие: өзара көмек көрсетуге ұмтылысты тәрбиелеу; шыдамдылық, шыдамдылық, оң-тұлғалық қасиеттерді ертегі кейіпкерлерінің мінез-құлық эталондарын меңгеру есебінен.
Интеграцияланатын білім беру салалары – "таным", "Социум", "көркем әдебиетті оқу"," Денсаулық", " Музыка»
Басым білім беру саласы – " Коммуникация»
Сахнада оң жақта "Теремок" тұр»
Әже-әңгімеші: тәрбиеші Анна Тимофеевна
Балалар, шуламаңыз,
Біздің ертегі қорқынышты емес.
Ертегі көптен бері келді,
Ол өте балалар күтеді!
Сен, ертегі, қай жерде,
Бізге, балаларға көрсетейік!
Ертегіні тыңдайтын адам,
Құлағын дайындайды!
(Музыка естіледі)
Стоит в поле Теремок
Ол төмен де, жоғары де.
Терезелер де бар, есік де бар.
Орман аңына кір.
Бұл ұнайды, тірі.
Иә, достарыңды шақырады!
Орман үстінде, дала үстінде
Күн ерте тұрды.
Осветило Теремок, естіледі біреудің голосок.
Үшін қалқамен: "Ква-ква-ква". (Музыкалық сүйемелдеумен "лягушки-квакушки" пайда болады).
Лягушка-квакушка (Юлиана)
"Сәлем, сәлем, Теремок!
Сен төмен де, жоғары де.
Өріс таза, сен қайда оқуға болады,
Сенің иесі кім? Үнсіз…
Қасына келіп, айтатынмын саған жақынырақ, постучу…
Мен оған ешкімді көрмеймін.
Ах, қандай сұлулық,
Мен өзімді таптым!
Боламын Теремочке өмір сүру,
Буду жить және тужить!
Әже-әңгіме : (тәрбиеші Анна Тимофеевна)
Теремочкада Бақа өмір сүрді.
Жақсы ол өмір сүреді,
Пеште пирогтар пеш.
Таңертең асылған
Қошқардың қонақтарына пісірілді.
Тише, тише шуламаңыз
Тінтуірдің тәтесі қорқыныш емес.
Тышқан еденге жүгірді,
Теремді көрдім.
(музыкалық сүйемелдеумен "мышака-норушка" пайда болады).
Мышка-норушка: (Милана)
"Пи-пи-пи".
Сәлем, сәлем, Теремок!
Сен төмен де, жоғары де
Таза далада сен тұрасың.
Сенің иесі кім? Үнсіз…
Қасына келіп, айтатынмын саған жақынырақ, постучу…
Мен кімді көремін!(Теремочка үшін
лягушка-квакушка шығады).
Бақа: (Юлиана)
Сәлем, Мышка-норушка,
Мен-лягушка-квакушка.
Тышқан: (Милана)
О, лягушечка, қыз.
Ароматны сенің тоқаштың.
Сіз Теремокқа кіре аласыз,
Погостить корректор, күні?
Бақа: (Юлиана)
Кел, достарыма қуаныштымын.
Біз бірге өмір сүреміз,
Біз өмір сүреміз және қалжыңдамаймыз!
Әже-әңгіме
Міне, көңілді қыздар:
Тышқан тәтесі, иә Бақа.
Теремокқа ұнамайды.
Тәтті шаймен құймақ жейді.
Ал халық айтады:
"Доброму қонаққа иесі қуаныштымын".
Бұл уақытта өріс арқылы
Қоян сұр жүгірді
Теремді көрдім.
Жасырылуды, жасыруды қалайды.
Ол, трусишка, барлық қорқады.
("қоян" пайда болады).
Зайчик: (Виктория)
Сәлем, сәлем, Теремок!
Сен төмен де, жоғары де.
Терезелер де бар, есік де бар,
Мен енді жасырамын.
Қасына келіп, айтатынмын, оған жақынырақ. Постучу…
Мен кімді көремін! (Теремкадан лягушка мен тышқан шығады).
Бақа: (Юлиана)
Қош келдіңіз, қоян-трусишка.
Мен-лягушка-квакушка.
Тышқан: (Милана)
Мен-Мышка-норушка.
Зайчик: (Виктория)
Мен секірдім,
Теремді көрдім.
Суға рұқсат етіңіз.
Мен сізге су ішемін.
Тышқан: (Милана)
Достарымызға қуаныштымыз.
Біз бірге өмір сүреміз,
Біз өмір сүреміз және қалжыңдамаймыз!
Әже-әңгіме
Бұл теремочке өмір сүре бастады
Қайғы - қасірет, қуаныш бөлу.
Иә, біз тығыз көріп отырғанымыздай, ренжіп емес.
Бақа-квакушка бәліш печет,
Мышка-норушка еден сыпырғыш,
Өзеннен қоян су алады.
Көңілді аңдар теремочкада өмір сүреді
Іс пен ән шырқады.
Пых-фыр-фыр иә пых-фу-фу
Біздің Орманда кім шулайды?
(Музыкалық сүйемелдеумен "кірпі" пайда болады).
Кірпі: (Диана)
Сәлем, сәлем, Теремок!
Сен төмен де, жоғары де.
Терезелер де бар, есік де бар,
Мен енді жасырамын.
Қасына келіп, айтатынмын, оған жақынырақ. Постучу…
Мен кімді көремін!
Бақа: (Юлиана)
Сәлем, басы мен аяғы жоқ кірпі
Мен-лягушка-квакушка.
Тышқан: (Милана)
Мен-Мышка-норушка.
Кірпі: (Диана)
Мен орманда серуендеп, саңырауқұлақтар жинадым
Рұқсат етіңіз, мұнда жалғыз тұру боламын терем сторожить
Зайчик: (Виктория)
Достарымызға қуаныштымыз.
Біз бірге өмір сүреміз,
Біз өмір сүреміз және қалжыңдамаймыз!
Әже-әңгіме
Теремкада кең болды
Барлық достарға орын жеткілікті.
Бақа-квакушка бәліш печет,
Мышка-норушка еден сыпырғыш,
Өзеннен қоян Су алып кетті,
Кірпі теремок күзет
Бұталар бойынша, ормандар бойынша
Қызыл түлкі бар
Күзен іздейді, бір жерде
Приютиться, демалуға
(Музыка астында "Түлкі" пайда болады).
Түлкі: (Дария)
Сәлем, сәлем, Теремок
Сен төмен де, жоғары де.
Жолда оқ атты,
Үйде табу жақсы.
Қасына келіп, айтатынмын, оған жақынырақ. Постучу…
Мен кімді көремін!
(Теремка үшін лягушка, тышқан, қоян шығады).
Бақа: (Юлианна)
Сәлем, Түлкі-апа.
Мен-лягушка-квакушка.
Тышқан: (Милана)
Мен-Мышка-норушка.
Зайчик: (Виктория)
Мен-қоян-трусишка.
Кірпі: (Диана)
Мен-басы мен аяғы жоқ кірпі.
Түлкі: (Дария)
Алаң арқылы мен жүгірді
Теремок атып кетті.
Сіздермен өмір сүруге рұқсат етіңіз,
Мен сізге пеш жағамын.
Кірпі: (Диана)
Достарымызға қуаныштымыз.
Бірге тату-тәтті өмір сүреміз,
Біз өмір сүреміз және қалжыңдамаймыз!
Әже-әңгіме
Теремкада кең болды
Барлық достарға орын жеткілікті.
Бақа-квакушка бәліш печет,
Мышка-норушка еден сыпырғыш,
Өзеннен қоян Су алып кетті,
Ал түлкі пешті жағу.
Қалай делінген пословице: "достарыңызбен және істі қазақстандық өнімді".
Ормандағы сұр қасқыр
Үй өзі де іздейді.
Жаңбыр астында ол бүкіл промок.
Eh, Теремок табу еді.
Күн бұлтқа байланысты шықты.
Погляди-ка қасқыр жақсырақ.
Өрісте көресің бе?
Бұл Теремок жарқырайды.
(Музыкалық сүйемелдеумен "қасқыр" пайда болады).
Қасқыр: (Самир)
Сәлем, сәлем, Теремок.
Құбырдан түтін шығады.
Онда пеш бар, бірақ есік бар.
Мен қазір қыза аламын.
Қасына келіп, айтатынмын, оған жақынырақ. Постучу…
Мен кімді көремін!
(Өйткені Теремка шығады
Бақа, тышқан, қоян, түлкі)
Бақа: (Юлиана)
Сәлем, Қасқыр, сұр бөшке.
Мен-лягушка-квакушка.
Тышқан: (Милана)
Мен-Мышка-норушка.
Зайчик: (Виктория)
Мен-қоян-трусишка.
Кірпі: (Диана)
Мен-басы мен аяғы жоқ кірпі.
Түлкі: (Дария)
Мен-түлкі-қарындасым.
Қасқыр: (Самир)
Жаңбыр астында ұзақ уақыт жүгірді,
Барлық суықтан дірілдеді.
Сіздермен өмір сүруге рұқсат етіңіз,
Мен сізге ағаш кесемін.
Лиса (Дария)
Достарымызға қуаныштымыз.
Бірге тату-тәтті өмір сүреміз,
Біз өмір сүреміз және қалжыңдамаймыз!
Әже-әңгіме
Теремокқа Көңілді аңдар өмір сүреді.
Іс пен ән айтады.
Бақа-квакушка бәліш печет,
Мышка-норушка еден сыпырғыш,
Өзеннен қоян су алады,
Түлкі пеші топит,
Қасқыр ағаш кесу.
Аңдар тату, шебер еңбек етеді.
Халықта айтылғандай: "істі жасады, батыл жүр".
Бұл шу үшін!
Орманға аю барады
Бұталар кеспе жылжытады.
Өрісте теремок көреді.
Пирожок ұнайды.
(Пермадан музыкалық сүйемелдеумен " аю " пайда болады).
Аю: (Вадим)
Сәлем, сәлем, Теремок.
Сен төмен де, жоғары де.
Мен оттарға барамын,
Дәмді пирожка!
Қасына келіп, айтатынмын, оған жақынырақ.
Постучу…
Мен кімді көремін!
(Өйткені Теремка шығады
\Бақа, тышқан, қоян,
түлкі, қасқыр).
Бақа: (Юлиана)
Сәлем, Қасқыр, сұр бөшке.
Мен-лягушка-квакушка.
Тышқан: (Милана)
Мен-Мышка-норушка.
Зайчик: (Виктория)
Мен-қоян-трусишка.
Кірпі: (Диана)
Мен-басы мен аяғы жоқ кірпі.
Түлкі: (Дария)
Мен-түлкі-қарындасым.
Қасқыр: (Самир)
Мен-қасқыр сұр бөшке
Аю: (Вадим)
Орманмен жүрді, елікті
Обколол в малине аяғы.
Шай, шай хош иісі
Пирогам әрдайым қуаныштымын.
Тарқатыңыз, жіберіп алыңыз,
Табалдырықта, не тұрасыз?
Әже-әңгіме
О, және ол іс жасады.
Рұқсат сұрады.
Косолапый да Теремок пайдалы, балалар.
Теремочек қатты,
Заскрипел бүкіл құлап. (Аю "Теремок" аударады).
Аюды айту керек:
"Күш бар, ақыл қажет емес".
Аңдар жылайды, олар,
Қиғаш ұрысады.
Қасқыр: (Самир)
Сіз Миша не істеді?
Теремок бұзылды!
Түлкі: (Дария)
Теремокпен бірге өмір сүрді
Қайғы, қуаныш бөліскен!
Аю: (Вадим)
Сіз, достар, мені кешіресіз!
Мен кінәлі, кешіріңіз!
Міне, братцы горевать.
Күші жойылды некуда жібереміз.
Мен үлкен және саумын
Көмек, Теремок
жаңа салу.
(Ертегінің тату
"Теремок" көтереді»)
Әже-әңгіме
Тату-тәтті қазақстандық өнімді жұмыс
Өйткені бәрі бір қамқорлық:
Барлықтарыңызға орын беру керек
Жаңа үйде өмір сүретін болады!
Әже-сөз
Біз сіздерге ертегі айтып бердік.
Барлығы қалай көрсетті.
Сказка – ложь, да в ней тұспал
Жақсы ұлдар мен қыздарға сабақ.
Күні мектебіміздің шағын орталығында 19 қарашада 2019ж-шара театрланған "Теремок»
Мақсаты: балалардың коммуникативтік қабілеттерін қалыптастыру.
"Теремок" ертегісінің деректемелері мен декорациялары: үй, пеш, Ас мәзірі бар үстел.
Жасы-үлкен топ
Ұзақтығы-30 минут
Өтетін орны-шағын орталық тобы
Өткізу түрі-театралдық қойылым
Театр қойылымына дайындық жұмысы. Дайындық жұмыстары 11 қарашадан басталды. Алдымен мен ертегі бойынша сценарий құрастырдым,кейіпкерлер таңдап, ата-аналарға үйреніп алған рөлдерге сәйкес сөздер берілді. Сонымен қатар деректемелер, декорациялар дайындалды және орнатылды. Қатысушылар дайындықтар өткізді. Кіші топ балаларымен спектакль кезіндегі тәртіп ережелері туралы әңгіме жүргізілді.
Іс-шараның өзіндік талдауы.
Қойылымға сынып жетекшілері бар 0,1,3,4 сынып оқушылары шақырылды. Балалар тәртіпті бұзбай ертегі көрді. Эмоциялық мұғалімдерінің әрекет еткендерін арналған ұнатқан фильмдердің кейіпкерлері. Безендіру, декорациялар, деректемелер тиісінше таңдалып, қажетті көңіл-күйді жасауға көмектесті. Әңгімеші ертегіні көруге қажетті көңіл-күй жасай алды. Мақал-мәтелдерге баса назар аударды. Өз қызметін және барлық қатысушылардың қызметін бағалай отырып, осы іс-шараға қойылған мақсаттар іске асырылды деп айтқым келеді.
Тәрбиеші мен балалардың театрландырылған көріністегі жұмыспен қамтылуы.
Ертегісі: тәрбиеші Анна Тимофеевна Дмитриева
Лягушка: Жадько Юлиана Тышқан: Бедарева Милана
Қоян: Жадько Виктория Ежик: Байдулина Диана
Қасқыр: Бахаддинов Самир Аю: Каташев Вадим